Geležinkelių antivibracinės sistemos
Mūsų tyrimų ir plėtros centro ir Neapolio universiteto bendradarbiavimas leido mums gauti ir laikui bėgant garantuoti aukščiausius mūsų geležinkelių antivibracinio sprendimo kokybės standartus, taip pat sertifikatus ir techninę dokumentaciją, susijusią su geležinkelių taikymu paviršiuje, tunelyje ir po žeme.
Geležinkelio antivibraciniai kilimėliai
Geležinkelio antivibracinė medžiaga tiekiama plokštėmis, storis nuo 15 iki 50 mm, pagaminta naudojant SBR gumos (Stirene Butadiene Rubber) pluoštą ir granules, atrinktas ir sutankintas naudojant poliuretano klijus karšto proceso metu; tankis 500 kg/m³. Neaustinė, netampanti sintetinė membrana yra padengta vienoje plokštės pusėje, kad būtų užtikrinta papildoma apsauga. Ilgis ir tankis pagal projekto specifikacijas.
Taikymo sritys
Tramvajai ir metro
Po betonine plokšte arba balastu
Keleivinis geležinkelis arba greitasis geležinkelis
Po betonine plokšte arba balastu
Krovinių vežimas geležinkeliu
Pagal balastą
Po balastiniais padais – UBM
Isolgomma MATRACK antivibracinis sprendimas, skirtas naudoti po balastu (UBM), yra produktas, turintis sustiprintas vibracijos slopinimo savybes. Galimybė teikti skirtingo tankio ir storio sprendimus leidžia patenkinti daugybę skirtingų projekto specifikacijų. MATRACK asortimento gaminiai gali būti tiekiami su įvairaus tipo nepraduriamais audiniais, kurie daugeliu atvejų leidžia nutekėti ir palengvinti vandens patekimą per balastą į žemiau esančius drenažo kanalus.
Po balastiniais padais pagrindinės stiprybės
- Drenažo sistema su dideliu švelninimo efektyvumu
- Pramušimui atsparus audinys iš anksto sujungtas
- Ilgas patvarumas ir ilgesnis balasto tarnavimo laikas
- Sumažėjusios priežiūros išlaidos
UBM pakeltos sekcijos
Vibracijos slopinimo kilimėlis ISOLGOMMA MATRACK, skirtas naudoti po balastiniu balastu, tiekiamas individualiai pritaikytomis plokštėmis, taip pat su dviguba apsaugine neištempta membrana nuo pradūrimo ir apsaugančia apatinį sutankintą/stabilizuotą sluoksnį.
Po plokščių kilimėliais – USM
Isolgomma MATRACK antivibraciniai sprendimai, skirti naudoti po gelžbetonio plokštėmis, nesvarbu, ar jie yra surenkami arba išlieti vietoje, pasižymi aukštu vibracijos slopinimo lygiu ir yra pagaminti iš guminių plokščių: ištisinio paviršiaus, linijinių atramų ir taškinių atramų.
- Aukštas efektyvumas;
- Kiekvienam projektui sukurti individualūs sprendimai;
- Ilgalaikis patvarumas ir našumas;
- Sumažėjusios priežiūros išlaidos.
USM ištisinis paviršius
Bėgių sistema su gelžbetonio plokšte, surenkama arba išlieta vietoje. MATRACK antivibraciniai kilimėliai tiekiami pritaikytose plokštėse, kad būtų sukurtas vientisas vibraciją slopinančios medžiagos sluoksnis, pasižymintis dideliu vibracijos slopinimo našumu. Naudojant šį metodą, galima pasiekti puikų izoliacijos lygį kartu su dideliu armatūros stabilumu ir itin greitu bei lengvu klojimu.
USM linijinės atramos
Vibracijos slopinimo sistema iš linijinių atramų, klojamų esant maksimalioms apkrovoms sistemoms su gelžbetoninėmis plokštėmis. MATRACK vibraciją slopinančios atramos tiekiamos pritaikytomis juostelėmis, kurios turi būti dedamos po platformomis. Naudojant šį pritaikymo tipą, pasiekiami labai žemi natūralūs dažniai, todėl siūlomas sprendimas su dideliu našumo ir sąnaudų santykiu.
USM taškinės atramos
Vibracijos slopinimo sistema iš taškinių atramų, sukurta ir siūloma sistemoms su gelžbetoninėmis platformomis. MATRACK antivibracinės atramos tiekiamos individualiai pritaikytose trinkelėse, kurios turi būti dedamos po gelžbetoninėmis platformomis. Naudojant tokio tipo taikymą, detaliai išanalizavus kiekvieną projektą galima pasiekti itin aukštą slopinimo lygį.
Bėgių profiliai
Kairės ir dešinės pusės profilis bėgių sistemoms. gaminami naudojant SBR gumos (stireno butadieno kaučiuko) arba EPDM kaučiuko (etileno propileno dieno monomero) pluoštus ir granules, atrinktus ir sutankintus poliuretano klijais presavimo būdu.
Taikymo sritys
- Tramvajus ir metro
Su mechaniniu tvirtinimu - Tramvajus ir metro
Žalioje trasoje - Tramvajus ir metro
Įterptojoje sistemoje
Tramvajus ir metro susisiekimo sritys
Įterptoji sistema PROTRACK SET yra naujoviškas bėgių tipas, tinkamas tramvajų ir metro geležinkelių transporto sistemoms, kuriose bėgius gaubiantis guminis profilis atlieka pagrindinį vaidmenį ne tik kaip bėgių vibraciją slopinantis įtaisas, bet ir kaip struktūrinė atrama. Atlikdama tyrimus, projektavimą ir eksperimentavimą, Isolgomma užpatentavo PROTRACK SET įterptuosius profilius, kurių išskirtinės geometrijos užtikrina optimalų sukibimą su gelžbetonu, taip pat stabilumą ir eksploatacines savybes laikui bėgant.
Pagrindinės stiprybės
- Puiki sistema bėgio elektrinei izoliacijai ir apsaugai nuo klaidžiojančių srovių;
- Konstrukcinis elementas armatūros sistemoje
- Lengva pastatyti, pakeisti ir prižiūrėti platformą;
- Vibracinė-akustinė izoliacija;
- Padidinkite bėgių tarnavimo laiką.
Protrack SET
PROTRACK SET Embedded sistema apgaubia bėgį, tapdama konstrukciniu armatūros sistemos elementu; įmontuota bėgių profilio sistema yra įleista į gelžbetoninę platformą, apibrėžianti bėgio vėžę ir platformos stabilumą. Įterptinis metodas yra alternatyva mechaninėms tvirtinimo sistemoms, o išskirtinio dizaino PROTRACK SET sprendimas užtikrina puikų sukibimą ir veikimą kontaktuojant su betonu.
Klasika
Šoninių profilių sistema PROTRACK CLASSIC yra tramvajų ir metro bėgių sistemų sutvirtinimo sprendimas, kuriame guminiai profiliai montuojami bėgių šonuose taip, kad būtų sukurtas lankstus nepertraukiamumo elementas tarp bėgio ir išorės.
Pagrindinės stiprybės
- Lankstus sujungimas tarp grindų ir bėgio;
- Lengva pastatyti, pakeisti ir prižiūrėti platformą;
- Pagerinta grindų dangos priežiūra geležinkelio bėgiuose ir bėgių aikštelėse;
- Padidinkite bėgių kelio tarnavimo laiką.
PROTRACK CLASSIC sistema su šoniniais profiliais dengia bėgį nuo galvos iki pėdos, taip pat tvirtinimo taškuose, todėl ją galima naudoti tiek bėgių keliuose, tiek bėgių aikštelėse su įvairių tipų danga. PROTRACK CLASSIC profiliai yra pagrindiniai bėgelio ir gretimo paviršiaus sujungimo elementai.
PROTRACK PAD juostelė po bėgiu yra naudingas priedas, skirtas pagerinti plokštės elektrinę ir vibracinę izoliaciją naudojant įprastą priedą. Isolgomma tiekia šį guminį elementą kaip PROTRACK CLASSIC šoninių profilių komplimentą. Jie turi būti išdėstyti žemiau bėgio kojelės, tarp tvirtinimo taškų (žr. atitinkamą brėžinį).
Sleeper pads
Antivibracinė plokštė, nuo 6 iki 20 mm storio, pagaminta naudojant SBR gumos (Stirene Butadiene Rubber) arba EPDM gumos (Etileno propileno dieno monomero) pluoštus ir granules, sutankintas poliuretano klijais; tankis 600 ir 800 kg/m³. Abiejose plokštės pusėse užtepama neaustinė, netampanti sintetinė membrana.
Taikymo sritys
- Tramvajus ir metro
Virš betoninės plokštės arba balasto - Keleiviniai geležinkeliai arba greitieji geležinkeliai
Virš betoninės plokštės arba balasto - Krovinių gabenimas geležinkeliu
Virš balasto
Po bėgių balasto.
Isolgomma SLITRACK (USP) sprendimai dažniausiai naudojami įprastoms ir greitųjų linijų bėgiams. Lankstūs elementai dedami ant balastuotų bėgių ir ant gelžbetoninių plokščių klojamų pabėgių paviršiaus.
Pagrindinės stiprybės
- Labai atsparus pradūrimui
- Pailgintas armatūros ir balasto naudojimo laikas
- Vibracijos slopinimo efektas
- Padidinkite bėgių kelio tarnavimo laiką
Under Slepper Pads – ant balasto
SLITRACK pagalvėlės po pabėgiais, skirtos bėgių sistemoms ant balasto, dažniausiai naudojamos įprastoms ir greitųjų linijų linijoms. Dėl būdingų vibraciją slopinančių savybių jie atlieka dvigubą vaidmenį – apsaugo balastą, padidina jo tarnavimo laiką ir sumažina vibraciją.
Po Slepper Pads – ant betono
SLITRACK pagalvėlės po bėgių sistemoms iš gelžbetoninių plokščių yra gaminiai, pasižymintys mechaninėmis vibraciją slopinančiomis savybėmis. Gelžbetoninis bėgis yra padengtas SLITRACK plokštėmis, siekiant visiškai apsaugoti bėgį nuo aplinkinio betono.